Uutta ja vanhaa!

Leivonta ja ruoanlaitto ovat intohimoni. Olen kyllä perehtynyt enemmän leivontaan, mutta kaikki sujuu tarvittaessa. Jos joskus olet oppinut jotain, sitä ei ikinä kannata unohtaa. Ja jos opit jotain uutta ota se ilomielin vastaan. Kaikesta voi oppia!  Kun ensimmäisiä kertoja aloin innostua leivonnasta kummitätini opetti minua. Hän pitää leivonnasta ja neuvoi ja neuvoo minua tarpeen mukaan.  Meidän perheessä leipuri hiiva olen minä. Leivon juhliin  ja kaikkiin mahdollisiin juhlapyhiin tarpeen mukaan. Olen Vuosien varrella jo oppinut paljon uutta; Mummoiltani, äidiltäni, kummitädiltäni ja kotitalouden opettajaltani, ja tahdon kiittää heitä kaikista uusista neuvoista. Nyt osaan tehdä jo paljon ja opin vielä myös. Tässä muutamia tekeleitäni.



Kommentit

  1. Hei, pidän paljon blogistasi, ja on hienoa että jaat reseptejäsi muillekin.Olisi mukavaa jos voisit kirjoittaa reseptit myös leivonnaisiin joista sinulla kuvia osiossa: "UUTTA JA VANHAA". Jatka blogin kirjoittamista samaan malliin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 yritän parhaani mukaan toteuttaa pyyntöjä☺

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit